Revo scan 5 hang when i use it

Hello,

First try of my Pop 2 (A21A1611206F00A54) last firmware and revo scan 5.3.1 on my windows Windows 11 Family 23H2 in french.

Several falls application and even system hang (need to reboot !) when i use Revo scan…
I’ve checked the PC RAM, no problem and reinstalled the application but that persists…
Do you have an idea of what i can do ?

Nom de l’application défaillante RevoScan5.exe, version : 5.3.1.902, horodatage : 0x651524e3
Nom du module défaillant : zxPointCloudProcessing64.dll, version : 0.0.0.0, horodatage : 0x649f75a0
Code d’exception : 0xc0000005
Décalage d’erreur : 0x0000000000161ca0
ID du processus défaillant : 0x0x45F4
Heure de début de l’application défaillante : 0x0x1DA17354ABA05F2
Chemin d’accès de l’application défaillante : C:\Program Files\Revo Scan 5\RevoScan5.exe
Chemin d’accès du module défaillant: C:\Program Files\Revo Scan 5\zxPointCloudProcessing64.dll
ID de rapport : bec873ea-3162-4482-80eb-1cca9be660f7
Nom complet du package défaillant :
ID de l’application relative au package défaillant :

Nom de l’application défaillante RevoScan5.exe, version : 5.3.1.902, horodatage : 0x651524e3
Nom du module défaillant : zxPointCloudProcessing64.dll, version : 0.0.0.0, horodatage : 0x649f75a0
Code d’exception : 0xc0000005
Décalage d’erreur : 0x00000000001f0e80
ID du processus défaillant : 0x0x429C
Heure de début de l’application défaillante : 0x0x1DA163D810882D2
Chemin d’accès de l’application défaillante : C:\Program Files\Revo Scan 5\RevoScan5.exe
Chemin d’accès du module défaillant: C:\Program Files\Revo Scan 5\zxPointCloudProcessing64.dll
ID de rapport : 7e4cb37a-bcd1-42a7-980f-cbe2bfcb2f3d
Nom complet du package défaillant :
ID de l’application relative au package défaillant :

Nom de l’application défaillante RevoScan5.exe, version : 5.3.1.902, horodatage : 0x651524e3
Nom du module défaillant : cspcpp.dll, version : 0.0.0.0, horodatage : 0x651427a0
Code d’exception : 0xc0000005
Décalage d’erreur : 0x00000000009e1fb7
ID du processus défaillant : 0x0x15A0
Heure de début de l’application défaillante : 0x0x1DA163C33DF72F5
Chemin d’accès de l’application défaillante : C:\Program Files\Revo Scan 5\RevoScan5.exe
Chemin d’accès du module défaillant: C:\Program Files\Revo Scan 5\cspcpp.dll
ID de rapport : 54a4ae53-b241-4e1d-9ae0-7ccca53d57c5
Nom complet du package défaillant :
ID de l’application relative au package défaillant :

@JMPlus
Hi, may I know the firmware version of your scanner? You can contact our customer service team: customer@revopoint3d.com.

To help us analyze the problem,we need your assistance:

  1. Can you test if it can install successfully without changing the language when installing and just clicking it to install?

  2. Can you take a screenshot of the stuck interface when you choosed the language or record a video and send it to our email:customer@revopoint3d.com?